fredag 1 maj 2015

Första maj 2015

Lisen och gossarna på besök i Lerberget men tyvärr var det inget väder för den nyss sjösatta Garbo. 
Solen lyste men en kall västan krävde mössa (för flintosar) och en varm jacka.

Vi drog ut på utflykt mot Kullaberg men vid Krapperups slott gjorde vi halt för en Italiensk bilshow och vilka bilar.

Jag låter bilderna tala men en fantastisk dag blev det.

 En Masserati.
 En till Masserati.

 En "Poppelino" från 1953.



 En Lambourgini.
 En 12a, kan nog sträcka ut lite med den.
 En typisk familjebil för en söndagsutflykt.
 Skandinaviens ljusstarkaste fyr, Kullen.
 Kullabergs klippor.

Lillebror hänger på.

 Kullahalvön på storbild. Längst upp till höger, Lerberget.
Bokskogen på G.
 


Min fru har rest till Mölle, Mölle by the sea, hon för fjorton dar sen och jag kä....


 

Fotograf, Tina med sin finkamera förutom motorn på Lambourgining som jag smygtog med min IPhone.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv