lördag 18 februari 2017

Fredagkväll 17 februari 2017

Kära Lerbergsche följare,

det här blir roligare och roligare och "tittningarna" på bloggen blir fler och fler och jag skulle just gå och lägga mig men pressen blev för stor och här kommer en kvällsblogg med mycket bilder.

Vädret, inte helt på toppen men när man ser temperaturerna hemma, så har vi det fantastiskt. Vi maxade 18 grader och dom timmarna solen var framme känns det toppen.

Noterar att tempen i poolen höjts till 15,9 grader, men jag saknar en färsk indikation från havet. Kanske i morgon om inte vågorna är för höga som idag. Kan vara baksug så man får vara försiktig.

 Som sagt, vågorna var höga och det passar ju surfarna. Alright, here we go!
 Snyggt upp, men är det riktigt stabilt?
 Nja, inte riktigt eller?
 Nej, det sket sig denna gång. Brädan ser ni,men var är grabben?
 Jovisst, inga problem.  Undrar om han vet att han är fångad av Tina och hennes finkamera?
 Puerto Banus, snart kan ni den här vyn. Men det är pampigt med vågorna.
 Det här är faktiskt den snyggaste båten jag sett under alla mina år i Puerto Banus.

En sak är säker, den kommer inte in i Lerbergets hamn.
En liten hundbild måste vi ha. Den här hunden var nerstoppad i mattes handväska. Så fint.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv