onsdag 29 mars 2017

En dag vid poolside.

I går var vi bjudna till en norsktpar som vi träffat på marknaden i Nueva Andalucia. Faktum är att där har vi träffat dom flesta människor vi känner här nere.

Dom bor strax öster om Marbella lite upp i bergen, och vilket ställe dom hade. El smasko!

Vi hade en toktrevlig eftmiddag i kanonväder. Vi ses igen och tack!

I dag efter en lite shoopping, har vi slöat på poolside. Vädret på topp och tempen i poolen på det djupa, 18,4 grader. En bra vattentemp i Sverige, vilken dag som helst. (Inte för alla, jag vet)

I morgon golf på Capopino Golf Course, och nu vet vi hur den skall spelas.

Rapport kommer, stay tuned!

(Missa inte videon på slutet)

 Upp i bergen en bit men en underbar utsikt över medelhavet. Grattis!

 Vi var lite tidiga, så körde på sidan och tog en bild över deras urbanication.
 Så här ser det ut när dom börjar bygga. "Säämpa grabbar".

 Så fint.
 Inte ens Buddah kan må dåligt i denna miljö.
 Vi hittade en ny Sverigebutik nere vid vägen, om man nu måste ha isterband och färska semlor. Bra klass på grejorna. (Tyckte jag såg att som hade OP Andersson, men va fan)
 Bra riggade på poolside.
 Det här gillar jag med våran pool. Man går ut precis som vi stranden.
Life is goooood!

Jag mätte på det djupa 18,4 grader, som jag skrev tidigare men där jag ligger säkert 20 grader.




1 kommentar:

PM sa...

Bäste Pelle, härligt att du har fått "badsällskap" i poolen som du kan "tjata" med.
Hoppas att ankfamiljen "håller tätt" annars kan det vara farligt att ta en "kallsup", då rekommenderas en "rejäl stänkare" alternativt en OP Andersson som finns i den välsorterade butiken. Keep smiling och njut av livet. Avslutningsvis så är "bandyklubben" klara för SHL efter en mycket spännande tillställning i Karlskoga igår kväll som avgjordes i femte perioden!

Bloggarkiv