måndag 6 mars 2017

Födelsedag, hundspaning, Look Alikespaning      5 mars 2017

Vilken fantastisk födelsedag det blev med massor av grattishälsningar på Facebook och en kanontrevlig middag på en lokalrestaurang.

Dagen började och höll på länge med samma tema. Skidor, skidor och skidor. Som tur var kunde jag andas ut, då norrmännen missade pallen på femmilen. Dom dominerar "lite för mycket" samtidigt som Sverige underpresterar. Erkänner att jag är dålig i motgång och så har jag ju också Södertälje Sportklubb att dras med i hockey.

Kom igen!!

 Trevliga födelsedagskort.
 Kunde inte ha ha sagt det bättre själv.
Våra kamrater från England som vi lärde känna förra året här nere. (Du bloggaren, var det inte gott?)
Är det inte en "on the side" rakt framför, jovisst.

Ägarinnan av restaurangen hade förberett en tårta. Mycket uppskattat.

 Vår servitör från Marocko, såg till att vi stortrivdes.
 Alright, här är hunden i barnvagnen (hundvagnen) som vi jagat. Hon blev väldigt glad när jag frågade om jag fick ta ett kort.

 En ung Thomas Wassberg gör reklam för telefoni här nere.
Men är det inte Siw Malmqvist som satt vid bordet bredvid oss? Jovisst, är det hon.

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Var det hunden eller matten som blev glad?
Njae, tycker snarare det är en ung George Best, Siwan, absolut OK.

PM sa...

Instämmer i föregående talare, dvs Birgitta;s "klockrena" kommentarer. Födelsedagsfiraren i god form vid tårtceremonin, lycka till på det nya året med många nya intressanta utmaningar!

Lerbergsche sa...

Birgitta, jag byter min Wassberg mot George Best. Kanon!

Bloggarkiv