onsdag 25 mars 2015

Lerberget 23 mars 2015

Så var vi tillbaka i Lerberget efter två månader och 12 dagar och en hemresa på 351 mil och totalt 947 mil sen vi lämnade vårt hus den 11 januari.

Men fy "sören" vad vi sett saker och upplevt,  i stället för flyga. Det är märkligt att man inte blivit trött under de långa dagsresorna men man är ju tok koncentrerad när man har så mycket trafik runt omkring sig hela tiden.

Då smakar en liten "rackare" alltid lite bättre innan middagen på de olika hotellen vi bott på.

Tina och jag är toknöjda med vår resa som gett mersmak. Nu börjar vi förberda oss för en Garbo säsong och golfen som gett oss båda mersmak. ( Bolljävul nu ska du fanimej flyga åt rä......)

Bloggen kommer igen när båtsäsongen börjar och bloggaren tackar för all uppmärksamhet och hoppas ni haft trevligt med att följa oss på vår första pensionärsresa.

Pelle och Tina

 Helsingborg från färjan Hamlet mitt i sundet.
Fyren Svinbådan mitt i sundet en kärt märke strax innan Lerberget.


Okejdå, ett missöde som hände i pissgaraget i Murcia som jag aldrig skulle gett mig in i.
"Kan du rikta det här" sa jag till kisen på Sportson cykelaffär i Helsingborg. Kort svar: glöm det.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv