tisdag 3 mars 2015

Måndag den 2a mars 2015

Klockan är nu 20 minuter över elva och jag sitter och skriver på våran "terrass" som ägaren av lägenheten kallar den, själv säger jag "ball...." skit i det, men underbart är det. Inte en vindpust och jag erkänner, jag har en "on the the side".  Skall snart gå och vika mig då det är golf på El Pariso i morgon. Jag vet bara en sak, det kan inte bli sämre än sist. Skön känsla.

Vilka dagar vi haft på stranden med dagen som topp. Badat flera gånger, tom simmat längre sträckor i otroligt saltvatten som nu är uppe i 16,8 grader. Franskmannan som vi lärt känna bredvid oss, repade mod och tog några krampaktiga simtag och fru Fransyskan hejade. "Bon courage mon cher mari", tyckte jag hon ropade.

Vi cyklade  ner till hamnen, och fick några tappas, utomhus, för första gången. Nu är stänkaren slut och jag säger god natt från ett fantastiskt Spanien och Costa del Sol.

 
Slet fram kameran för att ta ett kort på en glidflygare som passerade över stranden. Hmmm... men himlen är blå.
 
 
Nästa försök, inte mycket bättre. Tina Hjääälp. 
Vilken härlig känsla att sitta ute.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv